Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2007 14:24 - спомени
Автор: jenqkoteto Категория: Хоби   
Прочетен: 264 Коментари: 0 Гласове:
0




image





1. image image Mili moi, az te naricham vladetelu na moeto sarce! Mili moi, zashtoto te obicham, skapo na sarceto mi momiche(momiche)! Mili moi, az tiho shte shepna prez noshta
image
2.С пари можеш да си купиш къща,но не и дом.Можеш да си купиш легло,но не и сън.Можеш да си купиш часовник,но не и време. image
3.Можеш да си купиш книга,но не и знание.Можеш да си купиш положение,но не и уважение.Можеш да си платиш за лекар,но не и за здраве.Можеш да си купиш живот,но не и душа.Можеш да си купиш секс,но не и любов.
image
4.Да, такива моменти винаги се преживяват бурно, но трябва да се изживеят, непременно трябва! Щастието може да е само миг, но носи цяла вечност от вълнения във себе си. А защо ли точно онази любов, която не можем да имаме, се помни така дълго. Може би точно, защото завинаги остава копнеж...
image
5.
Сълзите ми горещи капят в нощта, обичам те още нима не разбра!? Омръзнах ти, нали, питам те сега, а ти клатиш доволно глава.... Как ще ме оставиш оставиш питам се сега, нима ще си отидеш просто ей така!? Нима ще ми махнеш доволно с ръка, и ще ме зарежеш....... питам се сега!?
image
6.Не ме забравяй, вярвай в мен, така както вярваш, че утре е ден... Не ме питай защо те обикнах за един ден, питай ме ако те загубя, какво ще стане с мен...
image
7.Няма нищо по-лошо от нощите, прекарани без теб...... Няма нищо по-хубаво от спомените, които ме топлят.... Няма нищо по-силно от любовта ми към теб...... Няма нищо по-истинско от това, че те има!
image
8.Някъде има ръце, които искам да докосна.... Някъде има очи, които искам да видя.... Някъде има устни, които искам да вкуся.... Някъде има човек, който  мисли за мен и ми липсва!

image




9.Искам да чуя гласа ти, да се насладя на смеха ти! Искам да ме докоснеш нежно, както вятъра докосва с невидими пръсти върбата! Искам да ме целунеш, както вълните скалата! Искам да ме прегърнеш така, както дъждът земята и попива в нея!

image



10.Обичал ли си така, че нищо да не може да спре полетът към този когото обючаш? Обичал ли си тази любов? Кълнял ли си се с всички думи И във всичко? Крещял ли си от болка? Умирал ли си от мълчанието? Молил ли си се на колене да те пощадят – теб И тази любов?


image



11. Kogato vratata na stastieto se zatvori,to druga se otvarq.No dokato gledame v zatvorenata vrata,nqma da vidim otvorenata.

 image

12.

Edno syrce bezumno te obi4a.Edno syrce bezumno te kylne, 4e ve4no tebe 6te obi4a,4e ve4no tebe 6te kylne. No znai 4e be6e pyrvata mi obi4 i poslednata 6te byde6 ti!!!

image

13.Jivota e kniga s redove bez 4et,no priqtelstvoto stoi v knigata na purviq red!!!


image

14.

За да откриете любовта, първо трябва                                                                                   

да откриете себе си, да откриете това,                                                                                                      

което сте вие, след като откриете

себе си,

трябва да погледнете

огледалото и да разберете

дали този човек, който ви гледа отсреща сте вие.

И дали искате да бъдете такъв.

Отнесете се сериозно към любовта.

Тя е единствена, великолепна, осъществима, съвършена.

А ето тук има малко спомени, които могат да ви помогнат,

да си върнете любовта, ако сте я изгубили

image



Тагове:   спомени,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jenqkoteto
Категория: Забавление
Прочетен: 5302
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930